Las Vegas - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Laura Berkhof - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Laura Berkhof - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Springdale

Hoi allemaal,

We stonden om half 7 op en om half 9 zaten we in de auto op weg naar Las Vegas. De reis duurde 7.5 uur. Onderweg zagen we het landschap veranderen van groene bomen en natuur naar droge vlaktes, woestijn, en uiteindelijk zagen we Las Vegas opdoemen aan de horizon. Toen we de stad in reden wisten we niet waar we eerst moesten kijken, wauw wat was alles groot en gaaf!!!
We liepen rond 5uur het hotel binnen, het New York New York hotel, en daar binnen was gewoon een mega casino en allemaal restaurantjes, ook had ons hotel een achtbaan! We hebben ons eerst opgefrist en zijn daarna over de strip gaan lopen op zoek naar een restaurant wat nog niet zo makkelijk was. De strip is echt geweldig, Vegas heeft gewoon alles nagebouwd: het vrijheidsbeeld, de eifeltoren, de notre dam, de skyline van NY, Caecars Palace en nog veel meer. We hebben redelijk gegeten en daarna langs de andere kant van de Strip weer terug gelopen.
De volgende dag hebben we een beetje uitgeslapen. We hebben ons opgesplitst in jongens en meisjes. Papa en Paul zijn hun gang gegaan en hebben onder anderen een proeverij van drankjes gedaan bij de Coca Cola winkel, waarvan de helft blijkbaar echt niet lekker was. Claudia, mama en ik zijn gaan winkelen. Er zijn veel winkels maar we vinden niet zo veel leuke dingen. In casino's kan je kijken naar mensen die al hun geld aan het vergokken zijn. Dit is ook leuk om te zien, vooral Black Jack vind ik leuk om te zien. Paul en Claudia zijn een paar keer gewaarschuwd dat ze door moeten lopen, omdat je onder de 18/21 niet mag blijven staan in casinos. Die avond zijn we naar de show van David Copperfield geweest. Dit is een illusionist. Het was een erg leuke show en zelf heb ik geen idee hoe hij het allemaal doet.
Op maandag ochtend zijn we eerst naar de Pawn show gereden. Dit is een winkel bekend van tv. Het was grappig om dit te zien, het was kleiner dan verwacht. Daarna zijn we naar een outlet complex geweest van allemaal verschillende winkels. We waren die ochtend allemaal niet zo fit en niet in de beste bui. Die middag hebben we niet zo veel gedaan: een beetje op onze hotel kamer zitten slapen en lezen. S'avonds zijn we naar het Venetie hotel geweest wat echt gaaf is! Ze hebben daar kanalen waar gondels in varen en de plafonds, wauw, die waren net als in de kerk beschilderd met schilderijen van Leonardo Da Vinci. We hebben die avond erg lekker gegeten, een van de lekkerste maaltijden van deze reis. We hebben daarna nog even rondgelopen en hebben nog wat souveniertjes gekocht en we hebben ook Carlos Bakery gezien, die is net geopend in het Venetian hotel.
Het is nu woensdag en we zitten nu in de auto op weg naar Zion en Bryce canyon. De stad laten we achter ons, nu hebben we een weekje natuur in het vooruitzicht.

Liefs van ons allemaal

• 13 Augustus 2014 - 17:31

Chantal:

Ha, ook fans van Carlo!!! Een cakeje genomen?? Klinkt allemaal ontzettend leuk en mooi hoor!

• 14 Augustus 2014 - 09:00

Wilma:

Je had het weer mooi voor elkaar Paul

• 14 Augustus 2014 - 21:17

Ankie:

Klinkt weer goed. Wij zaten toendertijd in het hotel Circus Circus... Hebben jullie dat gezien? Warm he in Vegas.?
    Nog veel plezier .. Ook de natuur zullen jullie prachtig vinden