Een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Hulst, Nederland van Laura Berkhof - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Hulst, Nederland van Laura Berkhof - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur!

Blijf op de hoogte en volg Laura

28 Juli 2017 | Nederland, Hulst

Hoi hoi allemaal!

Zondag is het weer zo ver, dan vertrekken we op ons volgende avontuur, dit keer naar China!
We vliegen zondag 30 Juli en 3 weken later, zondag 20 Augustus, zijn we weer terug thuis.

We beginnen onze tocht in Bejing. Hier zijn we 4 dagen en zullen we onder andere de chinese muur beklimmen. Vervolgens nemen we de trein naar Pingyao wat een mooie plaats schijnt te zijn met veel typische rode chinese lantaarns. Na 2 dagen hier geweest te zijn gaan we met de trein door naar Xi'an waar we het teracotta leger gaan bezichtigen. Daarna gaan we door naar de pandas in Changdu en vervolgens vliegen we naar de Karstbergen waar we 4 dagen een beetje tot rust kunnen komen. Hierna gaan we 2 dagen naar Ping'an waarna we eindigen met 3 dagen in de wereldstad Hong Kong.

Verder nog wat praktische informatie: het tijdverschil is +6 uur en de temeratuur is er rond de 30 graden celcius overal, lekker warm dus!

Het is een raar idee dat we er over een paar dagen echt zullen zijn, maar we hebben er allemaal al erg veel zin in!

Liefs,

Van ons vijven

• 28 Juli 2017 - 21:40

Yvonne:

Heel veel plezier en goede reis!