Onderweg - Reisverslag uit Hollywood Heights, Verenigde Staten van Laura Berkhof - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Hollywood Heights, Verenigde Staten van Laura Berkhof - WaarBenJij.nu

Onderweg

Blijf op de hoogte en volg Laura

21 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Hollywood Heights

Hoi allemaal,

Dinsdag middag en avond heeft het alleen nog maar zitten regenen in de Grand Canyon. We hebben dus niet nog een zonsondergang kunnen zien. Wel een beetje jammer. Ik had die avond erge buikpijn dus we hebben niet meer veel gedaan.
De volgende dag regende het nog steeds. We hebben dus erg veel geluk gehad dat we al een afdaling hadden gedaan en gefietst hadden. We zijn op tijd vertrokken op weg naar Los Angeles, dat was het idee in ieder geval. Onderweg gingen we eerst langs Kingsman, we hebben een deel van route 66 gereden. We hadden gedacht dat het een soort van cowboy plaatsje zou zijn, maar dat was het niet. Het was een plaatsje waar niet veel te doen was en wat niet echt bijzonder was. Een tegenvaller dus. We zagen niet echt iets om te eten dus we zijn doorgereden en hebben langs de weg bij een subway gegeten. Vervolgens zijn we door gereden naar Palm Springs. Dit is een plaats waar veel rijke mensen wonen en waar veel palmbomen zijn. Het is er erg gezellig en warm. We hebben er eerst even wat rond gelopen en in wat winkeltjes gekeken. Papa en Paul gingen ondertussen een hotel regelen voor die nacht. We hebben wat gedronken en zijn daarna even gaan rond kijken of we wat mooie huizen konden zien, maar dat viel tegen. Vervolgens zijn we naar ons hotel gegaan. We hebben in het Hard Rock Hotel overnacht! En wat hadden we een gave kamer! Papa heeft het voor elkaar gekregen om 2 slaapkamers te krijgen met nog een zitkamer er tussen in en allemaal verbonden! Echt super gaaf en groot! Na de kamers bewonderd te hebben zijn we wat gaan eten in een gezellig restaurant. Ze hadden daar een menu van 20 dollar en dan had je een voor- hoofd- en nagerecht dus dat hebben we allemaal genomen. Het was erg lekker! Na het eten zijn we weer terug gegaan naar het hotel en zijn we eerst nog even gaan zwemmen. Daarna hebben we nog een spelletje gedaan en daarna zijn we gaan slapen.
Na lekker een nachtje geslapen te hebben, zijn we wat gaan ontbijten in het hotel zelf. We hadden pannekoeken en cornflakes.
Nu zijn we op weg naar een outlet in LA, vandaag gaan we wat winkelen. Het regent en we staan nu in de file...

Liefs van ons allemaal
xx