Vliegen in het roze - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Berkhof - WaarBenJij.nu Vliegen in het roze - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Berkhof - WaarBenJij.nu

Vliegen in het roze

Door: Laura Berkhof

Blijf op de hoogte en volg Laura

14 Juli 2013 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal,

We zijn er hoor, vanochtend om 5:30 geland. We hebben een goede reis gehad, maar iedereen is nu toch wel een beetje moe. Ook door de combinatie film kijken en vliegen een beetje misselijk...

Het eten in het vliegtuig was voor vliegtuig eten nog best wel lekker, dus dat viel weer mee.

Na mijn idee is Thailand gek op roze en paars, want alle stoelen in het vliegtuig waren roze en paars, ook de stuwardessen hadden roze en paarse outfits aan en de taxis zijn ook roze. Best grappig :)

Op het vliegveld eerst koffers op gehaalt en daarna de reisorganisatie gezocht die ons naar het hotel bracht, was maar 30min rijden. In Thailand zit het stuur rechts en rijden ze aan de linker kant. Onderweg kwamen we veel grote reclame borden tegen, wat papa opviel was dat er vooral westerse mensen op stonden en eigenlijk bijna geen enkele aziatische.

Aangekomen bij het hotel bleken onze kamers nog nie klaar te zijn. Iedereen is moe dus ligt iedereen, behalve ik, hier nu aan het zwembad te slapen.

Vanmiddag, na dat we een beetje uitgerust zijn, gaan we nog naar een markt en dan vanavond op tijd naar bed ;)

Liefs van ons allemaal xx

• 14 Juli 2013 - 03:47

Doeselaartjes:

Fijn dat jullie er zijn! NL slaapt maar wij nog niet;) zitten te eten in een superleuk restaurant. Welterusten voor straks, xx van ons

• 14 Juli 2013 - 09:57

Piet En Ria:

Ha die Laura en verdere familie ,
    Als jullie vanmiddag zijn uitgeslapen zou ik allemaal maar een roze Tshirt kopen. Nou vooruit Paul en Frank mogen een paarse. Wat een prachtig land gaan jullie bezoeken en wat gaan jullie veel zien.
    Hier is het nu 10:00 uur zondagochtend in Hulst. Wij logeren op een prachtig landgoed. Er staat een konijn ( ken je hem?) buiten lekker in het gras, een wasje hangt aan de droogmolen , zonnetje schijnt en wij zitten buiten te ontbijten.
    Veel liefs en tot je volgende bericht.
    Piet en Ria

• 14 Juli 2013 - 14:53

Yvonne:

Hey Laura. Fijn dat jullie er zijn! Ben erg benieuwd naar jullie verdere belevenissen!