Chang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Berkhof - WaarBenJij.nu Chang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Berkhof - WaarBenJij.nu

Chang Mai

Door: Laura Berkhof

Blijf op de hoogte en volg Laura

22 Juli 2013 | Thailand, Bangkok

De afgelopen 3 dagen zaten we in Chang Mai.
Op de eerste dag zijn we naar tempelsvaam kijken, want er zijn hier 600 tempels te zien! Die avond zijn ook nog naar de zaterdag avond markt geweest, waar we natuurlijk weer wat leuke dingen hebben gekocht :) het is op een gegeven moment niet meer bij te houden wat je allemaal koopt...
De volgende dag hebben we 'sochtens gezwommen, en s' middags zijn we gaan fietsen door Chang Mai, eigenlijk wat meer in de buiten wijken... Het was juist die dag erg warm dus het was best vermoeiend. Wel lekker wat gebruind :) omdat het ook zo warm was hebben we maar 4uur in plaats van 5uur gefietst. De natuur waar we door fietsten was ook weer erg mooi, we hebben veel palmbomen en bananen bomen gezien. Toen we gingen eten zeiden ze dat we over 45min het eten zouden krijgen, dat vonden we niet zo erg, dus claudia, mama en ik zijn alvast even naar de markt gegaan, maar bet bleek dat 1 gerecht al na 10min kwam, maar toen waren wij nog nie terug. Eer dat we wel terug waren was het al koud. Dus zijn we naar een ander restaurant gegaan en daar als nog lekker gegeten :) Daarna zijn we weer naar een markt geweest, maar deze keer de zondag markt. Weer leuke dingen gekocht!
Vandaag hebben we het rustig aan gedaan, s'ochtens even rond gelopen, maar er was niet veel open was het was een nationale feest dag. S'middags hebben we een massage gekregen, zeer lekker en ontspannend al hoewel het bij de nek een beetje pijn kan doen... We zijn net klaar en helemaal ontspannen om morgen de rimboe in te gaan :)
Vanavond gaan we nog naar Thaiboxen kijken, lijkt me heel spannend!
Nu nog even het zwembad in duiken, het is hier 34 graden!

• 22 Juli 2013 - 15:58

Doeselaartjes:

Prima naar jullie zin dus! Volgens mij wordt dat een extra koffer kopen ;) veel plezier nog!

• 22 Juli 2013 - 23:14

Ayla:

Pff jullie maken me echt jaloers.. :p

• 23 Juli 2013 - 07:18

Yvonne:

Fijn dat jullie met die hitte overal kunnen zwemmen. Succes met de trektocht!

• 26 Juli 2013 - 08:33

De Bondertjes:

HA die Berkhofjes, eindelijk hebben we ontdekt dat jullie ook zo'n prachtige site bijhouden. Zo kunnen we ook lezen wat jullie allemaal meemaken. Wat een indrukken en wat een prachtig land is het daar, hè. Ben benieuwd naar de verhalen over de trekking. Liefs vanuit India.

• 29 Juli 2013 - 10:46

Ankie De Bie:

Nou... eindelijk heb ik het dan ook gevonden!./
    Topland, niet Laura... ? Hoe vond je Muay Thai. Ik zat altijd in spanning op de tribune als Youp een wedstrijd had.
    Nog heel veel plezier en groeten aan iedereen.